Zásady vrácení a vrácení peněz

Platné od: 1.8.2025
Provozovatel: BX innovations s.r.o., IČ 23138190, Tomáškova 1187, 332 02 Starý Plzenec
Kontakt podpory: info@boostetix.cz, tel. +420 603 194 443

1) Přehled

Tento dokument vysvětluje, kdy a jak vracíme peníze, jak postupovat při vrácení zboží a jaké výjimky platí. Pro spotřebitele doplňuje vaše práva podle zákona, pro podnikatele stanoví jasná pravidla B2B.

2) Zákonné 14denní odstoupení (spotřebitel)

  • Máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

  • Po odstoupení odešlete zboží do 14 dnů zpět.

  • Vrátíme celou kupní cenu včetně nákladů na nejlevnější nabízený způsob doručení do 14 dnů od doručení vašeho odstoupení. Vrácení můžeme pozdržet, dokud zboží neobdržíme nebo nedoložíte jeho odeslání.

  • Náklady na vrácení nese spotřebitel.

  • Pokud dojde ke snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi, můžeme refundaci přiměřeně snížit.

3) Dobrovolná garance vrácení peněz do 30 dnů (nad rámec zákona)

  • U vybraných produktů (BOOSTETIX Prime) poskytujeme dobrovolnou 30denní garanci spokojenosti.

  • Podmínky: běžné opotřebení při zkoušení je v pořádku, ale zařízení musí být kompletní, čisté a bezpečně zabalené se vším příslušenstvím a dokumentací.

  • Garance se nevztahuje na:
    a) zjevná mechanická poškození,
    b) chybějící podstatné části balení nebo příslušenství,
    c) použití v rozporu s návodem, neoriginální napájení, zásahy do zařízení.

  • U 30denní garance vracíme kupní cenu. Doprava zpět je na náklady zákazníka.

  • Tuto garanci aktivujeme pouze, pokud je u produktu výslovně uvedena v době nákupu. (Jinak platí jen zákonných 14 dnů.)

4) Co nelze z hygienických důvodů vrátit po porušení pečeti

  • U zboží, které je zapečetěno a z hygienických důvodů je nelze vrátit po porušení pečeti, právo odstoupit nevzniká. Tato výjimka se uplatní jen u položek, u nichž je to výslovně uvedeno u produktu.

  • Tato výjimka neomezuje reklamace vad.

5) Postup vrácení (RMA)

  1. Napište na info@boostetix.cz číslo objednávky, které položky vracíte a zda jde o 14denní odstoupení nebo 30denní garanci.

  2. Obdržíte RMA pokyny a vratkovou adresu.

  3. Zboží bezpečně zabalte včetně příslušenství, manuálů a dárků z akce; přiložte číslo objednávky.

  4. Odešlete doporučeně; uložte si podací doklad.

6) Stav vraceného zboží a nekompletní balení

  • Chybějící nebo poškozené příslušenství můžeme odečíst formou přiměřené srážky.

  • Viditelné používání nad rámec vyzkoušení může vést ke snížení refundace (přiměřená náhrada snížené hodnoty).

  • Kritéria posuzujeme férově a transparentně; na vyžádání sdělíme rozpis srážek.

7) Dárky, balíčky, slevové akce

  • Pokud jste získali dárek nebo bundle podmíněný nákupem, je třeba vrátit i tento dárek. Pokud si jej ponecháte, odečteme jeho hodnotu z refundace.

  • U množstevních a balíčkových slev může vrácení části položek změnit výši slevy. Doplatek či snížení refundace vypočteme dle podmínek akce.

8) Výměny

  • Přímá výměna je možná podle skladových zásob; jinak provedeme refund a novou objednávku.

9) Poškozené, vadné nebo nesprávné zboží (reklamace)

  • Pokud zboží dorazí poškozené, nefunkční nebo dorazí jiný model, kontaktujte nás do 48 hodin (ideálně s fotodokumentací obalu a produktu).

  • Reklamace probíhá dle Reklamačního řádu. Při uznané reklamaci hradíme nutné náklady a nabízíme opravu, výměnu, slevu nebo vrácení peněz podle zákona.

10) Pre-order a zrušení před odesláním

  • Objednávku lze bezplatně zrušit do okamžiku odeslání. Po odeslání postupujete jako při vrácení.

11) Ztracené nebo nevyzvednuté zásilky

  • Pokud zásilka nepřijde do deklarovaného intervalu, napište nám — zahájíme šetření s dopravcem.

  • Nevyzvednutá zásilka se vrátí zpět; při opětovném odeslání můžeme účtovat náklady na nové doručení.

  • Pokud odstoupíte po nevyzvednutí, vrátíme kupní cenu po odečtení účelně vynaložených nákladů na zpětnou logistiku, pokud vznikly.

12) Způsob a termín vrácení peněz

  • Peníze vracíme stejným způsobem, jakým byla provedena platba, není-li dohodnuto jinak.

  • Zákonná lhůta pro refund je 14 dní od odstoupení; můžeme ji zadržet do obdržení zboží nebo předložení důkazu o odeslání.

  • U bankovních převodů mohou banky připsat částku až s několikadenním zpožděním; u karet záleží na vydavateli.

13) B2B nákupy (s IČ)

  • U nákupů podnikatelů právo odstoupit do 14 dnů neplatí.

  • Vrácení peněz (např. z goodwillu) je možné jen po předchozí dohodě a za podmínek, na kterých se písemně shodneme.

  • Riziko škody přechází na podnikatele předáním dopravci (viz VOP).

14) Mezinárodní vrácení

  • Vrácení ze zahraničí je možné; dopravu hradí zákazník. Vždy použijte sledovatelnou zásilku a správné celní označení „vratka zboží“ (return goods).

  • U mezinárodních plateb mohou vzniknout kurzové rozdíly; vracíme částku v CZK, kterou jsme obdrželi.

15) Kontakty

  • E-mail: info@boostetix.cz

  • Telefon: 603 194 443

  • Vratková adresa: Klatovská třída 54, Plzeň, 30100

  • Provozní doba podpory: Po - Pá 8.00-15.00

 

Formulář pro vrácení zboží  k vytištění


Adresát pro vrácení:

BX innovations s.r.o., Tomáškova 1187, 332 02 Starý Plzenec

Vratková adresa: Klatovská třída 54, Plzeň, 301 00

E-mail podpory: info@boostetix.cz, tel. +420 603 194 443


Údaje zákazníka

Jméno a příjmení: ………………………………………………………

E-mail: ………………………………………………………………………

Telefon: …………………………………………………………………….

Adresa pro komunikaci: …………………………………………………..


Údaje k objednávce

Číslo objednávky: …………………….. Datum objednání: …………..

Datum převzetí zboží: …………………….. Způsob platby: …………


Vrácené položky

1. Název produktu: ……………………………. Počet kusů: ………

2. Název produktu: ……………………………. Počet kusů: ………

3. Název produktu: ……………………………. Počet kusů: ………


Důvod vrácení vyberte nebo doplňte

[ ] Nevyhovuje vzhled nebo velikost

[ ] Rozmyslel jsem si nákup 14denní odstoupení spotřebitele

[ ] Přišlo poškozené nebo nekompletní uveďte detail níže

[ ] Jiný důvod uveďte níže


Upřesnění důvodu prosíme stručně:

……………………………………………………………………..

……………………………………………………………………..


Stav balení a příslušenství

[ ] Kompletní balení

[ ] Chybí část příslušenství prosím vyjmenujte

[ ] Zboží nese stopy používání nad rámec vyzkoušení


Vyjmenujte případné chybějící části:

……………………………………………………………………..


Způsob vypořádání

[ ] Vrácení peněz stejným způsobem platby pokud to poskytovatel umožňuje

[ ] Vrácení peněz na účet ……………………..………..

[ ] Výměna za stejný model pokud je skladem po dohodě s podporou



Odeslání zboží

Datum odeslání: …………….. Dopravce a číslo zásilky: ……………………….


Prohlášení zákazníka

Potvrzuji, že jsem se seznámil s VOP a Zásadou vrácení peněz. Beru na vědomí, že při snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi může být refundace přiměřeně snížena.


Datum: ……………............Podpis: ……………………………………………..