Zásady vrácení a vrácení peněz
Platné od: 1.8.2025
Provozovatel: BX innovations s.r.o., IČ 23138190, Tomáškova 1187, 332 02 Starý Plzenec
Kontakt podpory: info@boostetix.cz, tel. +420 603 194 443
1) Přehled
Tento dokument vysvětluje, kdy a jak vracíme peníze, jak postupovat při vrácení zboží a jaké výjimky platí. Pro spotřebitele doplňuje vaše práva podle zákona, pro podnikatele stanoví jasná pravidla B2B.
2) Zákonné 14denní odstoupení (spotřebitel)
-
Máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
-
Po odstoupení odešlete zboží do 14 dnů zpět.
-
Vrátíme celou kupní cenu včetně nákladů na nejlevnější nabízený způsob doručení do 14 dnů od doručení vašeho odstoupení. Vrácení můžeme pozdržet, dokud zboží neobdržíme nebo nedoložíte jeho odeslání.
-
Náklady na vrácení nese spotřebitel.
-
Pokud dojde ke snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi, můžeme refundaci přiměřeně snížit.
3) Dobrovolná garance vrácení peněz do 30 dnů (nad rámec zákona)
-
U vybraných produktů (BOOSTETIX Prime) poskytujeme dobrovolnou 30denní garanci spokojenosti.
-
Podmínky: běžné opotřebení při zkoušení je v pořádku, ale zařízení musí být kompletní, čisté a bezpečně zabalené se vším příslušenstvím a dokumentací.
-
Garance se nevztahuje na:
a) zjevná mechanická poškození,
b) chybějící podstatné části balení nebo příslušenství,
c) použití v rozporu s návodem, neoriginální napájení, zásahy do zařízení. -
U 30denní garance vracíme kupní cenu. Doprava zpět je na náklady zákazníka.
-
Tuto garanci aktivujeme pouze, pokud je u produktu výslovně uvedena v době nákupu. (Jinak platí jen zákonných 14 dnů.)
4) Co nelze z hygienických důvodů vrátit po porušení pečeti
-
U zboží, které je zapečetěno a z hygienických důvodů je nelze vrátit po porušení pečeti, právo odstoupit nevzniká. Tato výjimka se uplatní jen u položek, u nichž je to výslovně uvedeno u produktu.
-
Tato výjimka neomezuje reklamace vad.
5) Postup vrácení (RMA)
-
Napište na info@boostetix.cz číslo objednávky, které položky vracíte a zda jde o 14denní odstoupení nebo 30denní garanci.
-
Obdržíte RMA pokyny a vratkovou adresu.
-
Zboží bezpečně zabalte včetně příslušenství, manuálů a dárků z akce; přiložte číslo objednávky.
-
Odešlete doporučeně; uložte si podací doklad.
6) Stav vraceného zboží a nekompletní balení
-
Chybějící nebo poškozené příslušenství můžeme odečíst formou přiměřené srážky.
-
Viditelné používání nad rámec vyzkoušení může vést ke snížení refundace (přiměřená náhrada snížené hodnoty).
-
Kritéria posuzujeme férově a transparentně; na vyžádání sdělíme rozpis srážek.
7) Dárky, balíčky, slevové akce
-
Pokud jste získali dárek nebo bundle podmíněný nákupem, je třeba vrátit i tento dárek. Pokud si jej ponecháte, odečteme jeho hodnotu z refundace.
-
U množstevních a balíčkových slev může vrácení části položek změnit výši slevy. Doplatek či snížení refundace vypočteme dle podmínek akce.
8) Výměny
-
Přímá výměna je možná podle skladových zásob; jinak provedeme refund a novou objednávku.
9) Poškozené, vadné nebo nesprávné zboží (reklamace)
-
Pokud zboží dorazí poškozené, nefunkční nebo dorazí jiný model, kontaktujte nás do 48 hodin (ideálně s fotodokumentací obalu a produktu).
-
Reklamace probíhá dle Reklamačního řádu. Při uznané reklamaci hradíme nutné náklady a nabízíme opravu, výměnu, slevu nebo vrácení peněz podle zákona.
10) Pre-order a zrušení před odesláním
-
Objednávku lze bezplatně zrušit do okamžiku odeslání. Po odeslání postupujete jako při vrácení.
11) Ztracené nebo nevyzvednuté zásilky
-
Pokud zásilka nepřijde do deklarovaného intervalu, napište nám — zahájíme šetření s dopravcem.
-
Nevyzvednutá zásilka se vrátí zpět; při opětovném odeslání můžeme účtovat náklady na nové doručení.
-
Pokud odstoupíte po nevyzvednutí, vrátíme kupní cenu po odečtení účelně vynaložených nákladů na zpětnou logistiku, pokud vznikly.
12) Způsob a termín vrácení peněz
-
Peníze vracíme stejným způsobem, jakým byla provedena platba, není-li dohodnuto jinak.
-
Zákonná lhůta pro refund je 14 dní od odstoupení; můžeme ji zadržet do obdržení zboží nebo předložení důkazu o odeslání.
-
U bankovních převodů mohou banky připsat částku až s několikadenním zpožděním; u karet záleží na vydavateli.
13) B2B nákupy (s IČ)
-
U nákupů podnikatelů právo odstoupit do 14 dnů neplatí.
-
Vrácení peněz (např. z goodwillu) je možné jen po předchozí dohodě a za podmínek, na kterých se písemně shodneme.
-
Riziko škody přechází na podnikatele předáním dopravci (viz VOP).
14) Mezinárodní vrácení
-
Vrácení ze zahraničí je možné; dopravu hradí zákazník. Vždy použijte sledovatelnou zásilku a správné celní označení „vratka zboží“ (return goods).
-
U mezinárodních plateb mohou vzniknout kurzové rozdíly; vracíme částku v CZK, kterou jsme obdrželi.
15) Kontakty
-
E-mail: info@boostetix.cz
-
Telefon: 603 194 443
-
Vratková adresa: Klatovská třída 54, Plzeň, 30100
-
Provozní doba podpory: Po - Pá 8.00-15.00
Formulář pro vrácení zboží k vytištění
Adresát pro vrácení:
BX innovations s.r.o., Tomáškova 1187, 332 02 Starý Plzenec
Vratková adresa: Klatovská třída 54, Plzeň, 301 00
E-mail podpory: info@boostetix.cz, tel. +420 603 194 443
Údaje zákazníka
Jméno a příjmení: ………………………………………………………
E-mail: ………………………………………………………………………
Telefon: …………………………………………………………………….
Adresa pro komunikaci: …………………………………………………..
Údaje k objednávce
Číslo objednávky: …………………….. Datum objednání: …………..
Datum převzetí zboží: …………………….. Způsob platby: …………
Vrácené položky
1. Název produktu: ……………………………. Počet kusů: ………
2. Název produktu: ……………………………. Počet kusů: ………
3. Název produktu: ……………………………. Počet kusů: ………
Důvod vrácení vyberte nebo doplňte
[ ] Nevyhovuje vzhled nebo velikost
[ ] Rozmyslel jsem si nákup 14denní odstoupení spotřebitele
[ ] Přišlo poškozené nebo nekompletní uveďte detail níže
[ ] Jiný důvod uveďte níže
Upřesnění důvodu prosíme stručně:
……………………………………………………………………..
……………………………………………………………………..
Stav balení a příslušenství
[ ] Kompletní balení
[ ] Chybí část příslušenství prosím vyjmenujte
[ ] Zboží nese stopy používání nad rámec vyzkoušení
Vyjmenujte případné chybějící části:
……………………………………………………………………..
Způsob vypořádání
[ ] Vrácení peněz stejným způsobem platby pokud to poskytovatel umožňuje
[ ] Vrácení peněz na účet ……………………..………..
[ ] Výměna za stejný model pokud je skladem po dohodě s podporou
Odeslání zboží
Datum odeslání: …………….. Dopravce a číslo zásilky: ……………………….
Prohlášení zákazníka
Potvrzuji, že jsem se seznámil s VOP a Zásadou vrácení peněz. Beru na vědomí, že při snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi může být refundace přiměřeně snížena.
Datum: ……………............Podpis: ……………………………………………..