Všeobecné obchodní podmínky
Platné a účinné od: 1.8.2025
1. Úvodní ustanovení, vymezení a kontakty
1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky dále jen VOP podle § 1751 a násl. občanského zákoníku upravují práva a povinnosti mezi:
-
Prodávajícím: BX innovations s.r.o., IČ 23138190, se sídlem Tomáškova 1187, 332 02 Starý Plzenec, Česká republika, DIČ CZ23138190, e-mail podpory info@boostetix.cz, web www.boostetix.cz, telefon 603 194 443
-
Kupujícím: spotřebitelem nebo podnikatelem, který uzavírá kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu na www.boostetix.cz dále jen E-shop.
1.2 VOP jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavírané na dálku prostřednictvím E-shopu. Smlouva se uzavírá v českém jazyce. Znění VOP archivujeme v elektronické podobě. Znění VOP je vždy veřejně dostupné na webu.
1.3 Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před těmito VOP. Neupravené záležitosti se řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky.
1.4 Prodávající může VOP jednostranně měnit. Nové znění zveřejní na webu s uvedením účinnosti. Pro již uzavřené smlouvy platí znění účinné v okamžiku jejich uzavření.
1.5 Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů zajišťuje Česká obchodní inspekce. Kontakty a pravidla naleznete v článku 21 těchto VOP. Tuto informaci uvádíme i na webu E-shopu.
1.6 Evropská platforma ODR byla ukončena ke dni 20. 7. 2025. Povinnost uvádět na ni odkaz zanikla. Povinnost informovat o mimosoudním řešení sporů u ČOI trvá.
1.7 Pojmy. Spotřebitel je fyzická osoba, která s námi uzavírá smlouvu mimo rámec podnikání. Podnikatel je osoba, která jedná v rámci podnikání a nakupuje s IČ. Zboží je zejména laserová čepice BOOSTETIX Prime a příslušenství. Digitální obsah a digitální služba jsou elektronicky poskytované materiály například e-knihy, videonávody, firmware a aktualizace.
2. Přednákupní informace, vlastnosti a transparentní komunikace
2.1 Na produktových stránkách uvádíme hlavní vlastnosti výrobků, jejich určení, obsah balení a případná omezení použití. Uvedené informace jsou věcné a srozumitelné.
2.2 Ceny jsou konečné včetně DPH a povinných poplatků. Pokud se uplatní cena dopravy nebo volitelných služeb, jsou zobrazeny v košíku a v checkoutu před odesláním objednávky.
2.3 Dostupnost a předpokládané dodací lhůty uvádíme u každé položky. U předobjednávek a zboží na objednávku sdělujeme odhad a průběžně informujeme o změnách.
2.4 Fotografie mají ilustrační charakter. Barevnost a drobné odchylky mohou vzniknout vlivem nastavení zobrazovacího zařízení. Rozhodující je textový popis, specifikace a obsah balení.
2.5 Slevy a nejnižší cena. Při oznámení slevy uvádíme i nejnižší cenu, za kterou jsme výrobek nabízeli v posledních 30 dnech před poskytnutím slevy. Výjimky stanoví zákon.
2.6 Recenze a hodnocení. Ověřené recenze párujeme s objednávkou. Pokud recenzi neověřujeme, uvedeme to zřetelně. Negativní názory nemažeme, odstraňujeme jen protiprávní obsah a spam.
2.7 Produkt není zdravotnický prostředek. BOOSTETIX Prime není určen k diagnostice, léčbě ani prevenci onemocnění. Informace na webu a v marketingu nenahrazují lékařskou péči.
3. Uživatelský účet v Shopify a zabezpečení
3.1 Nákup je možný bez registrace i přes uživatelský účet Shopify dále jen Účet.
3.2 Kupující uvádí pravdivé a aktuální údaje. Změny aktualizuje v Účtu nebo při dokončení objednávky. Nepřesné údaje mohou zdržet doručení nebo znemožnit uzavření smlouvy.
3.3 Kupující chrání své přístupové údaje. Za úkony provedené z Účtu odpovídá jeho držitel. Zneužití nebo ztrátu přístupových údajů oznamte bezodkladně.
3.4 Prodávající může Účet dočasně omezit nebo zrušit při porušení VOP, podezření na zneužití nebo po 24 měsících neaktivity. O tom informuje e-mailem.
4. Košík, technické kroky a kontrola před odesláním
4.1 Objednávku podáte vložením zboží do košíku, doplněním doručovacích a fakturačních údajů, volbou dopravy a platby, kontrolou souhrnu a stiskem objednávkového tlačítka v Shopify Checkout.
4.2 Před odesláním můžete údaje kontrolovat a opravovat. V košíku a v checkoutu je dostupný přehled položek s cenami, dopravou, slevami a daněmi.
4.3 Tlačítko vytvářející platební povinnost má znění, které zcela jasně vyjadřuje vznik platební povinnosti například Zaplatit nyní nebo Dokončit objednávku. Toto znění je v souladu s požadavky práva EU.
4.4 Po odeslání obdržíte automatické potvrzení přijetí objednávky na e-mail. Tímto potvrzením ještě nevzniká kupní smlouva.
4.5 Kupní smlouva je uzavřena naším e-mailem o přijetí objednávky k realizaci nebo okamžikem odeslání zboží. O všech krocích informujeme e-mailem.
4.6 Dodatečné ověření. U nestandardních objednávek si můžeme vyžádat dodatečné potvrzení. Neobdržíme li je v přiměřené době, můžeme objednávku zrušit.
4.7 Zjevná chyba v ceně. V případě technické chyby například uvedení ceny 0 Kč nejsme tímto údajem vázáni. Kupujícího bezodkladně kontaktujeme s korekcí a návrhem dalšího postupu.
5. Ceny, měny, slevy a programy pro zákazníky
5.1 Ceny jsou konečné včetně DPH a zákonných poplatků. Pokud se uplatní recyklační příspěvek, je součástí ceny a je uveden transparentně.
5.2 Měna je CZK. Při platbě ze zahraničí může poskytovatel platební služby provést přepočet podle svých kurzů a poplatků.
5.3 Akce, kupóny a věrnostní programy jsou popsány u dané akce. Pokud by se překrývaly, použije se zvýhodnění, které je výslovně povoleno a vede k nejlepší celkové ceně, pokud není stanoveno jinak.
5.4 U slev ve smyslu práva EU uvádíme nejnižší cenu za posledních 30 dní a postupujeme podle platných pravidel.
6. Platební metody a fakturace
6.1 Nabízíme on-line platbu kartou, Apple Pay, Google Pay, bankovní převod a případně dobírku pokud je aktivní. Dostupné metody se zobrazují v checkoutu.
6.2 Bankovní převod je splatný do 5 dnů od potvrzení. Expedice proběhne po připsání částky.
6.3 Platba kartou probíhá přes zabezpečenou platební bránu. E-shop neukládá citlivé karetní údaje.
6.4 Daňový doklad zasíláme elektronicky na e-mail uvedený v objednávce a případně přikládáme v zásilce.
6.5 Nedojde li k úhradě do data splatnosti, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit.
7. Doprava, dodání, převzetí a neúspěšné doručení
7.1 Způsoby dopravy, ceny a limity pro dopravu zdarma jsou zobrazeny v košíku a v checkoutu. U zboží skladem obvykle odesíláme do 1 až 3 pracovních dnů.
7.2 Kupující je povinen zásilku převzít v místě doručení. Nepřevezme li zásilku bez vážného důvodu, vzniká právo požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů například skladné a opakované doručení.
7.3 Při převzetí doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalu. Je li obal zjevně poškozen, sepište s dopravcem zápis o škodě nebo zásilku nepřebírejte.
7.4 Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím zásilky od dopravce. Pro podnikatele platí zvláštní úprava v článku 17.
7.5 Pokud je nutné opětovné doručení z důvodů na straně kupujícího, můžeme účtovat náklady na opakované doručení.
8. Přechod vlastnického práva
8.1 Vlastnické právo k věci přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny.
9. Právo spotřebitele odstoupit bez udání důvodu
9.1 Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Postačí ve lhůtě odeslat oznámení.
9.2 Po odstoupení zašlete zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, na adresu uvedenou v pokynech pro vrácení. Náklady vrácení nese spotřebitel.
9.3 Vrátíme všechny přijaté platby včetně ceny nejlevnějšího nabízeného doručení a to do 14 dnů od odstoupení. Vrácení můžeme pozdržet do okamžiku, kdy obdržíme zboží nebo prokážete jeho odeslání.
9.4 Vracenou částku můžeme přiměřeně snížit o míru snížení hodnoty věci v důsledku nakládání nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi.
9.5 Výjimky z odstoupení uplatníme tam, kde to povaha věci odůvodňuje a kde je výjimka výslovně uvedena u produktu například u zboží v zapečetěném obalu z hygienických důvodů po porušení pečeti.
9.6 Dobrovolné rozšíření například 30 dnů můžeme nabídnout u vybraných položek. Podmínky budou vždy uvedeny u produktu a v potvrzení objednávky. Zákonná práva tím nejsou dotčena.
9.7 Postup vrácení a vzorový formulář viz sekce Zásady vrácení a vrácení zboží.
10. Práva z vadného plnění a reklamační proces
10.1 Odpovídáme, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá ujednaným vlastnostem.
10.2 Projeví li se vada do dvou let od převzetí, může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Projeví li se vada do jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže povaha věci vylučuje.
10.3 Podle povahy vady máte právo požadovat opravu, výměnu, přiměřenou slevu nebo při podstatném porušení smlouvy odstoupení s vrácením peněz.
10.4 Reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění pokud se nedohodneme na delší lhůtě. O způsobu vyřízení informujeme písemně.
10.5 Po dobu, kdy nemůžete výrobek užívat pro vadu, se běh dvouleté lhůty přiměřeně staví a prodlužuje o dobu vyřizování. O převzetí reklamace, provedení opravy a jejím trvání vydáme potvrzení.
10.6 Jak reklamovat. Zašlete e-mail na info@boostetix.cz s číslem objednávky, popisem vady a kontaktem. Ideálně přiložte fotografie nebo krátké video. Obratem obdržíte instrukce a servisní adresu. Zboží bezpečně zabalte a odešlete doporučeně.
10.7 Zásah do zařízení v rozporu s návodem nebo bezpečnostními pokyny může vést k neuznání reklamace pokud mezi porušením a vadou existuje souvislost.
10.8 Poskytneme li nad rámec zákona záruku za jakost, řídí se její rozsah a podmínky prohlášením v nabídce nebo v záručním listu.
11. Digitální obsah a aktualizace
11.1 Je li s výrobkem spojen digitální obsah například firmware nebo elektronický návod, poskytujeme nezbytné aktualizace nutné k zachování shody po dobu rozumně očekávanou s ohledem na povahu a účel zboží.
11.2 Kupující je povinen instalovat poskytnuté bezpečnostní nebo funkční aktualizace, které jsou nezbytné k udržení shody a bezpečnosti. O dostupnosti aktualizace informujeme přiměřeným způsobem.
12. Specifika výrobku BOOSTETIX Prime a bezpečnost
12.1 BOOSTETIX Prime je spotřebitelské elektronické zařízení využívající nízkoúrovňové laserové světlo v červeném spektru. Nejde o zdravotnický prostředek a není určen k diagnostice, léčbě ani prevenci onemocnění.
12.2 Bezpečnostní pravidla.
a) používejte výhradně dle návodu k použití
b) nedívejte se do aktivních apertur ani do jejich odrazů
c) chraňte před vodou a vysokou vlhkostí
d) nepoužívejte zařízení během nabíjení
e) používejte pouze originální napájecí adaptér a kabely
f) respektujte bezpečnostní štítky a třídu laseru uvedenou na výrobku a v dokumentaci
12.3 Výstrahy a piktogramy. Výrobek je označen bezpečnostními symboly podle příslušných norem. Nikdy nepřekrývejte ventilaci a nevystavujte zařízení extrémním teplotám.
12.4 Servis. Zařízení neotevírejte a nepokoušejte se o opravu svépomocí. Neautorizovaný zásah může zvýšit rizika a vést k odmítnutí reklamace pokud mezi zásahem a vadou existuje souvislost.
13. Zpětný odběr elektrozařízení a baterií
13.1 Zajišťujeme zpětný odběr elektrozařízení a baterií podle právních předpisů. Transparentní informace a instrukce uvádíme na stránce Zpětný odběr. Tam naleznete postup a odkazy na sběrná místa.
13.2 Je li uplatněn recyklační příspěvek, je součástí ceny výrobku a je uveden transparentně.
14. Recenze, uživatelský obsah a transparentnost
14.1 Ověřené recenze párujeme s objednávkou. Neověřené recenze jasně označujeme.
14.2 Moderace. Odstraňujeme pouze obsah, který je protiprávní, porušuje práva třetích osob nebo obsahuje vulgarity a spam. Negativní názory nejsou důvodem k odstranění.
14.3 Průměrná hodnocení uvádíme jako aritmetický průměr z publikovaných recenzí nebo s jasně popsanými váhovými pravidly.
15. Odpovědnost, náhrada škody a vyšší moc
15.1 Za škody vzniklé používáním výrobku v rozporu s návodem a bezpečnostními pravidly neneseme odpovědnost. Tím nejsou dotčena práva z vadného plnění.
15.2 Vyšší moc. Pokud dojde k prodlení z důvodu mimořádné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky, kterou nelze odvrátit například plošné výpadky infrastruktury, živelní události, zásahy orgánů veřejné moci prodlužuje se termín plnění o dobu trvání překážky.
15.3 Omezení odpovědnosti vůči podnikatelům viz článek 17.
16. Práva duševního vlastnictví a obsah E-shopu
16.1 Obsah E-shopu texty, technické popisy, fotografie a grafické prvky je chráněn autorským právem. Bez souhlasu jej nelze kopírovat ani komerčně využívat.
16.2 Uživatelský obsah recenze, komentáře poskytujete s vědomím, že může být na webu veřejně zobrazen. Udělujete nám nevýhradní licenci k užití pro účely prezentace a komunikace se zákazníky. Licenci lze kdykoli odvolat e-mailem s přiměřenou lhůtou k odstranění.
17. Zvláštní ujednání pro podnikatele
17.1 U nákupu s IČ jde o B2B režim. Právo odstoupit do 14 dnů se neuplatní.
17.2 Nebezpečí škody přechází na podnikatele okamžikem předání zboží dopravci. Podnikatel je povinen zjevné vady uplatnit bezodkladně po převzetí.
17.3 V maximálním rozsahu dovoleném právem vylučujeme vůči podnikatelům odpovědnost za ušlý zisk a následné škody. Tím není dotčena odpovědnost za újmu způsobenou úmyslně nebo z hrubé nedbalosti.
18. Komunikace, doručování a podpora
18.1 Primárním komunikačním kanálem je e-mail uvedený v objednávce nebo v Účtu. Za doručené se považují e-maily odeslané na poslední známou adresu, pokud se neprokáže technická závada na naší straně.
18.2 Zákaznická podpora. Na dotazy reagujeme v provozní době podpory - na e-mailu info@boostetix.cz nebo na telefonu +420 603194443.
18.3 Stížnosti a podněty posílejte na info@boostetix.cz. Informaci o vyřízení sdělíme na e-mail kupujícího. V oprávněných případech můžete využít mimosoudní řešení sporů u ČOI.
19. Ochrana osobních údajů, cookies a obchodní sdělení
19.1 Zpracování osobních údajů se řídí Zásadami zpracování osobních údajů dostupnými na našem webu. V zásadách je popsáno, jaké údaje zpracováváme, za jakým účelem, po jakou dobu a jaká máte práva včetně práva vznést námitku nebo odvolat souhlas.
19.2 Cookies používáme k zajištění funkčnosti E-shopu, měření návštěvnosti a personalizaci nabídky. Podrobnosti a volby správy cookies jsou uvedeny v Zásadách cookies.
19.3 Obchodní sdělení zasíláme v souladu se zákonem. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit odhlašovacím odkazem v e-mailu.
20. Technický provoz E-shopu, dostupnost a údržba
20.1 E-shop může být dočasně nedostupný z důvodu údržby nebo výpadků služeb třetích stran například Shopify, platební brány, dopravní integrace. Usilujeme o minimalizaci dopadů.
20.2 Výpadky nemají vliv na již uzavřené smlouvy. Pokud by výpadek znemožnil včasné plnění, informujeme vás a navrhneme řešení.
21. Dozorové orgány a mimosoudní řešení sporů
21.1 Živnostenskou kontrolu provádí příslušný živnostenský úřad. Ochranu osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů.
21.2 Ochrana spotřebitele a ADR. Česká obchodní inspekce je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Postup podání a kontakty najdete na jejím webu a v sekci kontaktů.
22. Závěrečná ustanovení
22.1 Právní vztahy mezi námi a kupujícím se řídí právem České republiky. Volba práva neodnímá spotřebiteli ochranu, kterou mu poskytují kogentní ustanovení práva státu jeho obvyklého bydliště, pokud jde o přeshraniční prodej.
22.2 Neplatnost nebo neúčinnost některého ustanovení nemá vliv na platnost ostatních. Místo neplatného nastupuje ustanovení svým smyslem a účelem nejbližší.
22.3 Tyto VOP nabývají účinnosti dnem uvedeným v záhlaví.